Виконані завдання надсилайте на пошту: allaromanenko105@gmail.com
Х тиждень 25.05-29.05
Розклад онлайн уроків
25.05
10.40 Біологія 7 клас
27.05
11.20 Хімія 7 клас
29.05
10.00 Хімія 8 клас
П'ятниця 29.05
Хімія 8 клас
Підсумковий урок.
Біологія 9 клас
Узагальнення знань "Основні загальні властивості живих систем".
Біологія 7 клас
Узагальнення знань "Подібність у будові та проявах життєдіяльності живих організмів".
Хімія 7 клас
Підсумковий урок.
Четвер 28.05
Біологія 8 клас
Підсумковий урок.
Хімія 8 клас
Тема: Повторення "Основні класи неорганічних сполук".
Повторити: кислоти, оксиди.
Біологія 6 клас
Підсумковий урок.
Хімія 9 клас
Підсумковий урок.
Природознавство 5 клас
Узагальнення вивченого матеріалу.
Перегляньте відео: Дикое Полесье Украины
П'ятниця 29.05
Хімія 8 клас
Підсумковий урок.
Біологія 9 клас
Узагальнення знань "Основні загальні властивості живих систем".
Біологія 7 клас
Узагальнення знань "Подібність у будові та проявах життєдіяльності живих організмів".
Хімія 7 клас
Підсумковий урок.
Четвер 28.05
Біологія 8 клас
Підсумковий урок.
Хімія 8 клас
Тема: Повторення "Основні класи неорганічних сполук".
Повторити: кислоти, оксиди.
Біологія 6 клас
Підсумковий урок.
Хімія 9 клас
Підсумковий урок.
Природознавство 5 клас
Узагальнення вивченого матеріалу.
Перегляньте відео: Дикое Полесье Украины
Середа 27.05
Хімія 9 клас
Розв'язування розрахункових задач.
Повторити параграф 26.
Природознавство 5 клас
Повторення теми: "Планета Земля як середовище життя організмів"
Повторити параграф 40-43.
Хімія 7 клас
Повторення теми:"Початкові хімічні поняття"
Повторити параграф 8-11
Основи здоров'я 7 клас
Підсумковий урок.
Біологія 6 клас
Повторення теми:" Гриби. Лишайники"
Повторити параграф 47-54.
Основи здоров'я 6 клас
Підсумковий урок.
Понеділок 25.05
Біологія 9 клас
Тема. Контроль знань з теми: "Біологія як основа біотехнології та медицини"
Виконати ТЕСТИ (натисніть на слово "тести").
Тести будуть відкриті 25.05 до 18.00.
Біологія 7 клас.
Тема. Організми і екосистеми. Охорона природи.
Прочитати параграф 60-61.
Біологія 8 клас
Тема. Контроль знань з теми: "Розмноження та розвиток людини"
Виконати ТЕСТИ (натисніть на слово "тести").
Тести будуть відкриті 25.05 до 18.00.
Основи здоров'я 8 клас
Тема. Контроль знань з теми: Безпека в побуті і навколишньому середовищі"
Виконати ТЕСТИ (натисніть на слово "тести").
Тести будуть відкриті 25.05 до 18.00.
Основи здоров'я 5 клас
Підсумковий урок.
IX ТИЖДЕНЬ 18.05 - 22. 05
Розклад онлайн уроків
18.05
10.40 Біологія 7 клас
20.05
11.20 Хімія 7 клас
21.05
10.40 Хімія 8 клас
П'ятниця 22.05
Хімія 8 клас
Повторення теми: "Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів". Перегляньте відеоматеріал. Будова атома
Біологія 9 клас
Тема: Генетично модифіковані організми.
Прочитати параграф 65-66. Перегляньте відеоматеріал. Генетично модифіковані організми
Біологія 7 клас
Тема: Організми і чинники живої природи.
Прочитати параграф 59-60.
Хімія 7 клас
Повторення теми "Кисень".
Повторити параграф 17-21.
Четвер 21.05
Біологія 8 клас
Тема: Постембріональний розвиток людини. Репродуктивне здоров'я.
Прочитати параграф 65.
Перегляньте відеоматеріал: Постембріональний розвиток людини
Хімія 8 клас
Тема: Повторення. Розрахункові задачі.
Повторити параграф 37.
Біологія 6 клас
Повторення теми: "Квіткова рослина".
Повторити параграф 26-36.
Хімія 9 клас
Повторення теми: "Хімічні реакції"
Повторити параграф 14-21.
Природознавство 5 клас
Контроль знань з теми: "Планета Земля як середовище життя організмів".
Середа 20.05
Хімія 9 клас
Контрольна робота
Природознавство 5 клас
Повторення теми "Тіла, речовини та явища навколо нас" Перегляньте відеоматеріал. Тіла та речовини навколо людини.
Хімія 7 клас
Тема: Розв'язування вправ, розрахункових задач.
Повторити параграф 14,15.
Основи здоров'я 7 клас
Контроль знань з теми: "Психічна і духовна складова здоров'я"
Виконати ТЕСТИ (натисніть на слово "тести").
Понеділок 18.05
П'ятниця 22.05
Хімія 8 клас
Повторення теми: "Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів". Перегляньте відеоматеріал. Будова атома
Біологія 9 клас
Тема: Генетично модифіковані організми.
Прочитати параграф 65-66. Перегляньте відеоматеріал. Генетично модифіковані організми
Біологія 7 клас
Тема: Організми і чинники живої природи.
Прочитати параграф 59-60.
Хімія 7 клас
Повторення теми "Кисень".
Повторити параграф 17-21.
Четвер 21.05
Біологія 8 клас
Тема: Постембріональний розвиток людини. Репродуктивне здоров'я.
Прочитати параграф 65.
Перегляньте відеоматеріал: Постембріональний розвиток людини
Хімія 8 клас
Тема: Повторення. Розрахункові задачі.
Повторити параграф 37.
Біологія 6 клас
Повторення теми: "Квіткова рослина".
Повторити параграф 26-36.
Хімія 9 клас
Повторення теми: "Хімічні реакції"
Повторити параграф 14-21.
Природознавство 5 клас
Контроль знань з теми: "Планета Земля як середовище життя організмів".
Виконати ТЕСТИ (натисніть на слово "тести").
Тести будуть відкриті 21.05 до 18.00.
Середа 20.05
Хімія 9 клас
Контрольна робота
Оксигеновмісні
органічні сполуки
І-ІІ рівні.
У завданнях 1-10 виберіть по одній правильній відповіді.
1.
Укажіть
загальну формулу карбонової кислоти:
а) CnH2n+2O ; б) CnH2nOH; в) CnH2n+1OН; г) CnH2n+1COOH.
2.
Оцтова
кислота змінює колір лакмусу на:
а)
фіолетовий; б) червоний ; в) малиновий; г) синій.
3.
У природі
існують жири: а) лише рослинного походження; б)
лише тваринного походження; в)
рослинного і тваринного походження.
4.
Жирами називаються:
а) естери вищих карбонових кислот і
етанолу;
б) естери вищих карбонових кислот і
гліцерину;
в) естери низькомолекулярних карбонових
кислот і гліцерину.
5.
Мила- це: а) солі вищих карбонових кислот; б) солі амінокислот;
в)
похідні вищих спиртів.
6.
Укажіть, у результаті якої реакції утворюються макромолекули крохмалю:
а) полімеризації; б) окиснення; в)
поліконденсації.
7.
Укажіть, із
залишків якого мономера складаються макромолекули целюлози:
а) α-глюкози; б) β-глюкози; в) фруктози.
8.
Амінокислоти — це речовини, у молекулах яких
одночасно містяться
функціональні групи:
а) аміно- й
гідроксильна; б) карбоксильна й гідроксильна;
в) аміно- й карбоксильна.
9.
Укажіть, наявністю яких груп зумовлені
амфотерні властивості білків:
а) -OH, -SH; б) -NH2, -COOH; в) -NH2, -OH.
10.
Реакція
денатурації характерна для таких речовин: а) усіх органічних; б) спиртів; в) білків; г) карбонових кислот.
ІІІ-ІV рівні
11.
Укажіть серед наведених сполук β-амінокислоту:
а) CH3 - CH(NH2) - COOH; б) CH3 - CH2 - CH(OH) - COOH;
в) CH3 - CH2 - CH2 -
COOH; г) CH3 - CH(NH2) - CH2
- COOH.
12.
Укажіть властивості оцтової кислоти, що спричиняють її
застосування у харчовій промисловості:
а) добре розчиняється у воді;
б) розчин кислий на смак;
в) змінює забарвлення індикаторів.
13.
Закінчіть рівняння реакцій:
а) С2Н5ОН
+ HCl → ___________________________________
б) СН3 – СООН + К2СО3 → ________________________________________
в) СН3СООН + Nа →
_____________________________________________
г) С5Н11ОН + О2 →_______________________________________________
14.
Визначте формулу насиченої одноосновної
карбонової кислоти, якщо 7,04 г її прореагувало з 16,95 мл розчину калій
гідроксиду густиною 1,18 г/мл із масовою часткою лугу 22,4 %.
Природознавство 5 клас
Повторення теми "Тіла, речовини та явища навколо нас" Перегляньте відеоматеріал. Тіла та речовини навколо людини.
Хімія 7 клас
Тема: Розв'язування вправ, розрахункових задач.
Повторити параграф 14,15.
Основи здоров'я 7 клас
Контроль знань з теми: "Психічна і духовна складова здоров'я"
Виконати ТЕСТИ (натисніть на слово "тести").
Тести будуть відкриті 20.05 до 18.00.
Біологія 6 клас
Повторення теми: "Квіткова рослина". Перегляньте відеоматеріал. Будова рослини.
Основи здоров'я 6 клас
Повторення теми "Здоров'я людини".
Повторити параграф 19-22.
Хімія 8 клас (додаткова)
Повторити формули кислот.
Біологія 6 клас
Повторення теми: "Квіткова рослина". Перегляньте відеоматеріал. Будова рослини.
Основи здоров'я 6 клас
Повторення теми "Здоров'я людини".
Повторити параграф 19-22.
Хімія 8 клас (додаткова)
Повторити формули кислот.
Понеділок 18.05
Біологія 9 клас
Тема: Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині.
Прочитати параграф 64
Біологія 7 клас
Тема.Організми і середовище існування.Чинники неживої природи.
Прочитати параграф57-58.
Біологія 8 клас
Тема. Ембріональний період розвитку дитини.
Прочитати параграф 64 с.280-281
Основи здоров'я 8 клас
Тема: Самозахист і допустима самооборона. Деструктивні угрупування і тероризм.
Опрацювати параграф 26-27.
Основи здоров'я 5 клас
Контроль знань з теми "Безпека у побуті і навколишньому середовищі".
Виконати ТЕСТИ (натисніть на слово "тести").
Виконати ТЕСТИ (натисніть на слово "тести").
Тести будуть відкриті 18.05 до 18.00.
Хімія (додаткова) 7 клас
Хімія (додаткова) 7 клас
Тема: Повторення тами "Вода".
VIII тиждень 12.05 – 15.05
Розклад онлайн уроків
13.05
10.00 Хімія 9 клас
10.40 Природознавство 5 клас
14.05
10.00 Біологія 8 клас
12.30 Біологія 6 клас
15.05
12.30 Біологія 7 клас
П'ятниця 15.05
Хімія 8 клас
Тема: Повторення. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.
Повторити параграф 43.
Виконати перетворення: Na - Na2O - NaOH - Na2So4 - BaSO4
Біологія 9 клас
Тема: Основи генетичної та клітинної інженерії.
Прочитати параграф 64, вивчити визначення.
Перегляньте відеоурок: "Генна і клітинна інженерія"
Біологія 7 клас
Тема: Узагальнення знань з теми "Поведінка тварин".
Виконайте тести. 15.05 до 18.00
Хімія 7 клас
Тема: Аналіз контрольної роботи . Повторення. Кисень та його властивості.
Повторити параграф 21-22.
Четвер 14.05
Біологія
8 клас
Тема:
Будова та функції репродуктивної системи. Статеві клітини. Запліднення.
Опрацювати параграф
62-64.
Перегляньте відеоматеріал: Будова репродуктивної системи людини
Хімія 8
клас
Тема:
Повторення. Ковалентний та йонний зв’язки,їх утворення.
Повторити параграф
19,20.
Біологія
6 клас
Тема:
Екскурсія в природу.
Перегляньте екскурсію "Рослини і тварини рідного краю"
Запишіть назви рослин та тварин,, які зустрічаються у відео.
Хімія 9
клас
Тема:
Повторення. Розчини.
Повторити параграф
6-10.
Природознавство
5 клас
Виготовити
листівку або намалювати малюнок на тему «Будь природі другом».
Основи здоров’я
9 клас
Тема:
Підсумкове заняття.
Повторити вивчений
матеріал.
Середа 13.05
Хімія 9 клас.
Тема:
Повторення. Розв’язування розрахункових задач.
Виконати задачу: Обчисліть масу гліцину, що можна добути з оцтової кислоти масою 15 грам.
Природознавство 5
клас
Тема: Екскурсія.
Спостереження за природою рідного краю.
Перегляньте екскурсію "Рослини і тварини рідного краю"
Запишіть назви рослин та тварин,, які зустрічаються у відео.
Хімія 7 клас
Тема: Контрольна
робота по темі «Вода».
І рівень ( 3 б)
1. Позначте колір, якого
набуває лакмус в розчинах лугів:
А.
синій
В. малиновий
Б.
червоний
Г. оранжевий
2. Допишіть вираз:
Розчинником називають
- …
3.Компонентами розчину
є…і … речовина.
ІІ рівень ( 3 б)
4.Перерахуйте фізичні
властивості води.
5. З якими речовинами
здатна реагувати вода:
А. K 2O
Б. P 2O5
В. FeO Г. SiO2
6. Встановіть
відповідність між формулами гідратів та оксидів:
А. H 2SO4
1.CuO
Б. KOH
2.SO3
В. Cu(OH)2 3. K 2O
ІІІ рівень ( 3 б)
7.
Закінчити рівняння можливих реакцій:
CuO + H 2O =
P 2O5 + H 2O =
Na 2O + H 2O =
8.
Обчисліть та позначте масову частку солі
в розчині, якщо у воді масою
57 г
розчинили сіль масою 3 г: А.
5,1%. Б.
5%.
В.5,4%. Г. 5,2%.
ІV рівень ( 3 б)
9. Обчисліть та позначте масову частку натрій нітрату(NaNO3) в розчині, якщо до його розчину масою
130 г з масовою часткою солі 12% долили воду масою 70 г.:
А.
7,6%. Б.
7,5%.
В.7,8%. Г. 8%.
Основи здоров’я 7
клас
Тема: ВІЛ, СНІД і
права людини. Туберкульоз і ВІЛ.
Опрацювати параграф 30,31.
Перегляньте відеоматеріал: Основні поняття про туберкульоз
Біологія 6 клас
Тема: Повторення.
Будова та життєдіяльність організмів.
Повторити параграф
6-9.
Основи здоров’я 6
клас
Те ма: Узагальнення знань з теми: «Безпека в побуті й навколишньому середовищі».
Хімія 8 клас
(додаткова)
Тема:
Розв’язування вправ, задач. Повторити параграф 27-28.
VIІ тиждень 04.05-08.05
Розклад онлайн уроків
04.05
10.00 Біологія 9 клас
10.40 Біологія 7 клас
06.05
10.40 Природознавство 5 клас
11.20 Хімія 7 клас
07.05
10.00 Біологія 8 клас
12.30 Біологія 6 клас
08.05
10.00 Хімія 8 клас
П’ятниця 8.05
Хімія 8 клас
Тема: Аналіз контрольної роботи. Розв’язування
задач, вправ.
Повторити формули
кислот.
Біологія 9 клас
Тема: Огляд
традиційних біотехнологій.
Опрацювати параграф
63, виконати с.271 «Завдання на застосування знань».
Перегляньте відеоурок: Біотехнології.
Біологія 7 клас
Тема: Територіальна
поведінка тварин. Еволюція поведінки тварин.
Опрацювати параграф
55, 56.
Перегляньте презентацію: Еволюція поведінки тварин
Хімія 7 клас
Тема: Очищення води
на водоочисних станціях та в домашніх умовах.
Повторити параграф
29.
Перегляньте відео: Очищення води.
Четвер 07.05
Біологія 8 клас
Тема: Профілактика
захворювань ендокринної системи. Взаємодія регуляторних систем.
Прочитати параграф 55, 58. Перегляньте відеоматеріал:
Хімія 8 клас
Тема: Контрольна
робота.
Контрольна робота з хімії
Основні
класи неорганічних речовин
І-ІІ рівень. Виберіть правильний варіант відповіді
1. Вкажіть
складові частини солей:
а) атом металу та гідроксогрупа;
б) Гідроген та кислотний залишок;
в) атоми металу і кислотного
залишку;
г) два елементи, один з яких -
Оксиген.
2. Виберіть частинку, що входить до складу
основи:
а) SO32 -; б) Mg2 +; в) NO2; г)
N2O.
3. Вкажіть формулу сульфатної кислоти:
а) Н2SO3; б) Н2SO4; в) Н2S; г) Н2SіO3.
4. Вкажіть формулу амфотерного оксиду:
а) Nа2O2; б) MgO; в) ZnO; г)
BаO.
5. Вкажіть формулу основного оксиду:
а) BаO; б)
J2O7; в) СаO;
г)Mn O4.
6. Вкажіть тип реакції: 2Li+ H2O
→2LiOH + H2↑:
а) обміну; б) розкладу; в)
сполучення; г) заміщення.
7. Вкажіть
валентність кислотного залишку в Н2SіO3:
а) І; б) II; в) III; г) IV.
8 8. Виберіть
формулу оксиду неметалу, що утворює Nа2CO3:
а) CO; б)
Nа2O2; в) Nа2O;
г) CO2.
9 9. Вкажіть значення відносної молекулярної
маси магній нітрату:
а) 148 г/моль; б)
74 г/моль; в) 142 г/моль; г) 91 г/моль.
10. Обчисліть кількість речовини лугу, що
взаємодіє з 6 моль алюміній хлориду: АlCl3 + 3NаOH →АlOH3 +
3NаCl:
а) 18 моль; б)
16 моль; в) 12 моль; г)
3 моль.
ІІІ рівень.
У завданнях 11-12 виберіть усі правильні варіанти відповідей
11. Вкажіть властивості, характерні для кальцій карбонату:
а) рідина; б) тверда речовина; в) безбарвний газ;
г) білого кольору; д) розчинний у воді; е) малорозчинний у воді.
12. Вкажіть групи, що складаються з
формул амфотерних оксидів:
а) CsO, K2O, SrO; б) АL2O3, ZnO, Fe2O3; в) SnO, BeO, CrO;
г) BeO, Cr2O3,
ZnO; д)
CO, NO, SiO; е) CrO2 , CrO3,
Cr2O3, CrO.
13. Встановіть
відповідність між формулами сполук та їх назвами:
а) Н2SO3; 1. Сульфатна
кислота;
б) MgJ; 2.
Сульфітна кислота;
в) Н2S; 3. Силікатна кислота;
г) Н2SіO3. 4. Сульфідна кислота;
5. Маґній
йодид.
IV рівень
14. Здійсніть
перетворення за схемою: СаCO3→
СаO→
СаSiO3.
15. Обчисліть масу основи, що утвориться при
взаємодії купрум(ІІ) броміду з натрій
гідроксидом масою 60 грам.
Біологія 6 клас
Тема: Узагальнення
знань.
Тема «Гриби та Лишайники»
Вибери одну правильну відповідь із
запропонованих.
1.
Спосіб життя грибів буває:
а)
сапротрофний; б) паразитичнй; в) сапротрофний, паразитичнй.
2. Чим
розмножуються гриби?:
а) спорами;
б) частинами міцелію; в) спорами,
брунькуванням, частинами міцелію.
3. Сировиною для одержання пеніциліну, біоміцину є:
а) цвілеві
гриби; б)
дріжджі; в) шапкові
гриби.
4. Який вчений
назвав лишайники рослинами-сфінксами?:
а) В. І.
Мічурин; б) К. А. Тімірязєв; в) І. П. Павлов.
5. Основний спосіб
розмноження лишайників:
а)
вегетативний; б) нестатевий; в) статевий.
6. Наука про гриби:
а)
альгологія; б) мікологія; в) ліхенологія.
7.
Гіфи утворюють:
а) плодове тіло,
грибницю; б) ніжку, грибницю; в) шапку, грибницю.
8. Вегетативне тіло
гриба - це:
а) ніжка,
шапка; б) міцелій.
9. До смертельно
отруйних грибів відносяться:
а) бліда поганка,
мухомор; б) несправжні опеньки, бліда
поганка;
в) мухомор, бліда поганка,
несправжні опеньки.
10. Тіло лишайника має:
а) корені,
листки, стебла; б) гіфи гриба й клітини водорості;
в) гіфи
гриба, ризоїди, клітини водорості.
11. За формою слані
лишайники бувають:
а)
листуваті, кіркові, кущисті; б)
листуваті, накипні; в) накипні, кущисті.
12. Наука про
лишайники:
а)
альгологія; б) мікологія; в) ліхенологія.
13. Вкажіть три
ознаки подібності грибів і рослин
А
|
Гетеротрофний тип
живлення
|
|
Б
|
Поглинання поживних
речовин шляхом всмоктування
|
|
В
|
Наявність хітину в
клітинній стінці
|
|
Г
|
Необмежений ріст
|
|
Д
|
Запасна речовина
глікоген
|
|
Е
|
Наявність клітинної
стінки
|
1
|
мукор
|
А
|
Багатоклітинний цвілевий
|
2
|
опеньок
|
Б
|
Пластинчастий гриб
|
3
|
білий гриб
|
В
|
Трубчастий гриб
|
4
|
пеніцил
|
Г
|
Одноклітинний цвілевий
|
15. Установіть відповідність між грибами та їх значенням:
1
|
трутовик
|
А
|
Паразит рослин
|
2
|
мукор
|
Б
|
Їстівний гриб
|
3
|
фітофтора
|
В
|
Цвілевий гриб
|
4
|
боровик
|
Г
|
Паразит дерев
|
Хімія 9 клас
Тема: Хімічна наука
і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені- творці хімічної науки.
Прочитати параграф 42, підготувати повідомлення про вчених хіміків України.
Природознавство 5 клас
Тема: Дослідницький
практикум: «Дослідження екологічних проблем своєї місцевості».
Виконати практичне завдання на с.216
Основи здоров’я 9 клас
Тема: Узагальнення
знань.
а) ризик, б) безпека, в) небезпека.
2. Індивідуальний рівень безпеки життя залежить від:
а) людини б)держави в)суспільства
3. Обрати базові людські потреби:
Тема: "Сучасний комплекс проблем безпеки"
1. Будь-яке явище, здатне заподіяти шкоду життєво важливим інтересам людини, називається:а) ризик, б) безпека, в) небезпека.
2. Індивідуальний рівень безпеки життя залежить від:
а) людини б)держави в)суспільства
а) Потреба в безпеці б) Естетичні потреби
в) Потреба в захисті, порядку і стабільності г) Потреба у самореалізації
4.Рівень суспільної безпеки знижують:
а) Збройні конфлікти б) Високий рівень безробіття
в) Значний демографічний приріст населення г) Економічна стабільність
5. Їзда на велосипеді без шолома призводить до:
а) Травм б) Покращення фізичного стану
в) Активного розвитку г) ДТП
6. Обрати заходи глобальної безпеки:
1. Формування громадської думки 2. Національне законодавство
3. Погоджені дії держав 4. Міжнародні програми
5. Дії громадянського суспільства 6. Моральні норми
7. Загроза від природи і життєдіяльності на рівні космосу:
а) Епідемії б) Техногенні катастрофи
в) Порушення стійкості біосфери г) Глобальні катастрофи
8. Згідно із Законом України «Про основи національної безпеки України» об’єктами національної безпеки є:
а) Громадяни б) Нація
в) Держава г) Суспільство
9. Економічній безпеці України загрожують:
а) Корупція б) Низька ефективність державного управління економікою
в) Політична нестабільність г)Застарілі технології
10. Обрати новітні інформаційні технології, що зумовлюють формування інформаційного простора людства:
а) Телебачення б) Інтернет
в) Друкована література та преса г) Супутниковий зв'язок
11. Масові порушення прав громадян в Україні та за її межами – це загроза національній безпеці у сфері:
а) Воєнній б) Економічній
в) Політичній г) Соціальній
12. До загроз національної безпеки у соціальній сфері належать:
1) Неконтрольовані
міграційні процеси в країні
2) Неефективність
державної політики щодо подолання бідності
3) Політизація
силових структур держави
4) Зниження рівня
боєздатності Збройних сил держави
5) Тенденції
моральної та духовної деградації в суспільстві
6) Створення та
функціонування незаконних збройних формувань
13. Чи правильним є
твердження "Ноосфера – сфера панування людського інтелекту"?
а) Так б) Ні
в) Поняття "ноосфера" не існує
14. За чиїми
розрахунками катастрофа різкого зменшення населення Землі настане через 2025 –
2050 років?
а) В.
Вернадський б) М. Грушевський
в) Дж.
Форрестер г) Т. Мальтус
15. Обрати правильні
твердження: «Біосфера….
а) Це сукупність
органічних і неорганічних структур, що забезпечує існування форм життя на Землі
б) Закрита система
з неживими організмами
в) Здатна
відновлюватися після несприятливих «збурень»
г) Біосфера
розташована лише в літосфері.
Середа 06.05
Хімія 9
клас
Тема: Роль хімічної
науки для забезпечення сталого розвитку людства.
Опрацювати параграф
40, виконати с. 234 №491
Природознавство
5 клас
Тема: Національні
парки України.
Хімія 7
клас
Тема: Проблема
чистої води. Охорона води від забруднення.
Прочитати параграф
29. Перегляньте відеоматеріал. Як вберегти річки від впливу людської діяльності?
Основи здоров’я
7 клас
Тема: Наркотики і ВІЛ.
Прочитати параграф 29, виконайте крос-тест на с.180
Біологія
6 клас
Тема: Значення
грибів у природі та житті людини.
Підготувати повідомлення "Значення грибів у природі та житті людини".
Основи
здоров’я 6 клас
Тема: Як допомогти
потерпілому.
Прочитати параграф
33, розгляньте ситуації на с. 190. Перегляньте аогоритм надання першої допомоги при втраті свідомості.
Хімія 8
клас (додаткова)
Тема: Розв’язання
задач, вправ.
Виконати вправу: P - P2O5 - H3PO4 - Mg3(PO4)2
Понеділок 04.05
Біологія 9 клас
Тема: Поняття про селекцію, та її
методи.
Прочитати параграф
61-62, виконати с.267 заповнити таблицю.
Перегляньте відеоурок: Селекція. Методи селекції.
Біологія
7 клас
Тема: Соціальна поведінка тварин.
Опрацювати параграф
54, дати відповідь на питання с.234
Переглянути відеоурок: Соціальна поведінка тварин.
Біологія
8 клас
Тема: Ендокринна система. Залози
внутрішньої та зовнішньої секреції.
Прочитати параграф
56-57, виконати с.252 заповнити таблицю.
Перегляньте відео: Ендокринна система.
Основи
здоров’я 8 клас
Тема: Закони і правоохоронні органи України.
Повторити параграф
23. Опрацювати параграф 24.
Основи здоров’я 5 клас
Тема: Безпека надворі. Безпечне
довкілля.
Опрацювати параграф
27-28, виконати вправу на с.144
Перегляньте відеоурок: Безпека.
Хімія
7 клас (додаткова)
Тема: Розв’язання задач, вправ по темі
«Вода».
Перегляньте відеоматеріал: Масова частка речовини у розчині
VI тиждень 27.04-30.04
Розклад онлайн уроків
27.04.
29.04
30.04
12.30 Біологія 6 клас
Четвер 30.04
Біологія
8 клас
Тема:
Узагальнення знань по темі: «Вища нервова діяльність»
Виконати
«Самоконтроль знань» на с. 240
Відповіді надсилайте до 05.05 на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
Хімія
8 клас
Тема:
Узагальнення знань по темі: «Основні класи неорганічних сполук».
Повторити «Основні
класи неорганічних сполук», виконати с.250 №6
Біологія
6 клас
Тема:
Лишайники
Опрацювати параграф
54, с. 247 дати відповіді на запитання. Перегляньте відеоурок: ЛИШАЙНИКИ
Хімія
9 клас
Тема:
Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини
світу.
Опрацювати параграф
41, виконати с.239 №496.
Природознавство
5 клас
Заповідники,
заказники, національні парки.
Опрацювати параграф
48, дати відповіді на запитання с. 215 Перегляньте відеоматеріал: Заповідники України
Основи
здоров’я 9 клас
Тема:
Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку.
Опрацювати параграф 30, повторити параграф
27-29.
Середа 29.04
Хімія
9 клас
Тема:
Значення хімії в житті суспільства.
Прочитати параграф
40, виконати с.234 №491. Переглянути відеоматеріал до уроку.
Природознавство
5 клас
Тема:
Практична робота: Складання Червоної книги своєї місцевості.
Хімія
7 клас
Тема:
Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі.
Опрацювати параграф
29, повторити параграф 28, виконати с. 161 №14. Переглянути відеоматеріал до уроку. Що таке кислотні дощі?
Основи
здоров’я 7 клас
Тема:
Ні – наркотикам.
Прочитати параграф
28. Переглянути художній фільм режисера Кена Кемерона "Бангкок Хілтон"
Біологія
6 клас
Тема:
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби.
Опрацювати параграф
49. Переглянути відеоматеріал до уроку.
Основи
здоров’я 6 клас
Тема:
До кого звертатись по допомогу.
Опрацювати параграф
32, виконати крос-тест на с.182-183
Хімія
8 клас (додаткова година)
Тема:
Розв’язування вправ.
Виконати
перетворення:
Понеділок 27.04
Біологія 9 клас
Тема: Введення в
культуру рослин. Одомашнення тварин.
Прочитати параграф 61, виконати с.263 (таблиця).
Перегляньте відеоурок: Походження культурних рослин. Одомашнення тварин.
Біологія 7 клас
Тема: Репродуктивна
поведінка тварин.
Опрацювати параграф 53, виконати міні-проект "Чому мігрують тварини" с.230
Перегляньте відео: Репродуктивна поведінка тварин
Біологія 8 клас
Тема: Сон. Біоритми.
Прочитати пааграф 54, виконати тест "Який у мене хронологічний тип?" с. 238
Ознайомтесь з відеоматеріалом: Сон. Біоритми.
Основи здоров’я 8
клас
Тема: Проблема чистого
повітря.
Опрацювати параграф 22, виконати завдання с.144
Перегляньте відеопрезентацію: Проблема чистого повітря
Основи здоров’я 5 клас
Тема: Інформаційна безпека
в Інтернеті.
Прочитати параграф 26. Складіть пам'ятку "Правила безпеки під час користування Інтернетом".
Хімія 7 клас (додаткова година)
Повторити тему "Вода". Переглянути "Музей води в Києві".
V тиждень 20.04-24.04
Розклад онлайн уроків
22.04
10.40 Природознавство 5 клас
11.20 Хімія 7 клас
12.30 Основи здоров'я 7 клас
23.04
10.00 Біологія 8 клас
10.40 Хімія 8 клас
12.30 Біологія 6 клас
24.04
10.00 Хімія 8 клас
11.20 Біологія 9 клас
12.30 Біологія 7 клас
П'ятниця 24.04
Хімія 8 клас
Тема: Розрахункові задачі. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, обє'му, кількості речовини реагентів та продуктів реакції.
Повторити параграф 37, виконати с. 198 №133
Біологія 9 клас
Тема: Узагальнення знань з теми: "Надорганізмові біологічні системи".
Виконати самоконтроль знань з теми "Надорганізмові біологічні системи" на с. 259
Біологія 7 клас
Тема: Індивідуальна поведінка тварин.
Опрацювати параграф 52, виконати міні-проект "Як спілкуються тварини?"с.226 Перегляньте відеоматеріал: ЯК РОЗМОВЛЯЮТЬ ТВАРИНИ
Хімія 7 клас
Тема: Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Лабораторний дослід №10 "Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами"
Лабораторний дослід №5 "Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами"
Опрацювати параграф 28.
Опрацювати параграф 28.
Четвер 23.04
Біологія 8 клас
Тема: Навчання та пам'ять. Лабораторне дослідження:"Дослідження різних видів пам'яті".
Прочитати параграф 53, виконати завдання "Біологія + Психологія" ст 234
Перегляньте відеоматеріал: Дослідження різних видів пам'яті
Хімія 8 клас
Тема: Розрахункові задачі. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, обє'му, кількості речовини реагентів та продуктів реакції.
Опрацювати параграф 37, виконати с.198 №131(а).
Біологія 6 клас
Тема: Хвороботворні гриби. Паразитичні гриби.
Прочитати параграф 53. Дати відповідь на запитання на с. 242.
Хімія 9 клас
Контрольна робота.
Тести (виконати в зошитах)
Відповіді надсилайте до 24.04 на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
Природознавство 5 клас
Тема: Охорона природи. Червона книга.
Опрацювати параграф 47, виконати с.210 завдання 5.
Перегляньте відео: Охорона природи,
ТВАРИНИ ЧЕРВОНОЇ КНИГИ
Основи здоров'я 9 клас
Тема: Екологічне законодавство України.
Опрацювати параграф 11, с. 126-128. Підготувати повідомлення "Про охорону атмосферного повітря".
Середа 22.04Перегляньте відеоматеріал: Дослідження різних видів пам'яті
Хімія 8 клас
Тема: Розрахункові задачі. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, обє'му, кількості речовини реагентів та продуктів реакції.
Опрацювати параграф 37, виконати с.198 №131(а).
Біологія 6 клас
Тема: Хвороботворні гриби. Паразитичні гриби.
Прочитати параграф 53. Дати відповідь на запитання на с. 242.
Хімія 9 клас
Контрольна робота.
Тести (виконати в зошитах)
Відповіді надсилайте до 24.04 на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
Природознавство 5 клас
Тема: Охорона природи. Червона книга.
Опрацювати параграф 47, виконати с.210 завдання 5.
Перегляньте відео: Охорона природи,
ТВАРИНИ ЧЕРВОНОЇ КНИГИ
Основи здоров'я 9 клас
Тема: Екологічне законодавство України.
Опрацювати параграф 11, с. 126-128. Підготувати повідомлення "Про охорону атмосферного повітря".
Хімія 9 клас
Тема: Практична робота №5 "Виявлення органічних сполук у харчових продуктах".
Виконати Практичну роботу с. 216-217 дослід №1.
Природознавство 5 клас
Тема: Екологічні проблеми та їх подолання.
Опрацювати параграф 46, виконати с. 206 завдання №5. Перегляньте відеоматеріал до уроку.
Хімія 7 клас
Тема: Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й оксиди.
Опрацювати параграф 28, виконати с. 156 №11. Перегляньте відеоурок по темі.
Основи здоров'я 7 клас
Тема: Наркотична залежність.
Опрацювати параграф 27, вивчити визначення с.171-172.
Опрацювати параграф 27, вивчити визначення с.171-172.
Біологія 6 клас
Тема: Мікроскопічні сапротрофні гриби. Дріжжі та цвілеві гриби. Лабораторне дослідження "Будова цвілевих грибів".
Опрацювати параграф 52, дати відповідь на питання с. 239 1-5.Перегляньте відеоматеріал до уроку.
Основи здоров'я 6 клас
Безпека руху велосипедиста
Опрацювати параграф 31.Перегляньте відеоматеріал до уроку.
Вимоги до велосипедистiв. Правила дорожнього руху України
Вимоги до велосипедистiв. Правила дорожнього руху України
Хімія 8 клас
Повторити основні класи неорганічних сполук.
ІV тиждень 13.04-17.04
Розклад онлайн уроків
13.04 (натисніть на активну ссилку)
10.00 Біологія 9 клас
10.40 Біологія 7 клас
15.04
10.00 Хімія 9 клас
10.40 Природознавство 5 клас
11.20 Хімія 7 клас
16.04
10.00 Біологія 8 клас
12.30 Біологія 6 клас
17.04
10.00 Хімія 8 клас
11.20 Біологія 9 клас
П'ятниця 17.04
Хімія 8 клас
Тема: Практична робота №3 "Розв'язування експериментальних задач".
Прочитати параграф 45, виконати с.234 експериментальна задача №9.
Біологія 9 клас
Тема: Біосфера, як цілісна система. Захист і збереження біосфери. Прочитати параграф 59, вивчити визначення. Переглянути відеоурок по темі. Збереження біорізноманіття. Охорона біосфери.
Біологія 7 клас
Тема: Елементарна розумова діяльність тварин.
Опрацювати параграф 51. Підготувати міні повідомлення " Як тварини користуються знаряддям праці" на с. 222. Перегляньте цікавий матеріал до уроку. 10 Поразительных умственных способностей животных
Хімія 7 клас
Тема: Практична робота №5. "Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин".
Повторити параграф 26-27. Виконай те роботу користуючись відеоматеріалом.
Практична робота 5. Приготування розчину.
Четвер 16.04
Біологія 8 клас
Тема: Інститкти. Мова. Мислення.
Повторити параграф 49. Опрацювати параграф 51-52.Мова, навчання, пам'ять, мислення
Хімія 8 клас
Тема: Практична робота № 2 "Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук".
Повторити: кислоти, оксиди, солі, основи. Прочитати параграф 44. Виконайте вправу. Классификация сложных веществ
Біологія 6 клас
Тема: Розмноження та поширення грибів. Отруйні та їстівні гриби.
Прочитати параграф 50-51.Перегляньте відеоматеріал до уроку.
Розвиток грибів.
Як відрізнити їстівні гриби від отруйних
Хімія 9 клас
Тема: Значення природних і синтетичних органічних сполук.
Опрацювати параграф 39.
Органічні природні речовини.
Природознавство 5 клас
Тема: Зв’язок людини з природою.
Опрацювати параграф 45. Навести приклади негативного впливу людини на природу.
Перегляньте відеоматеріал до уроку: Забруднення океану
Основи здоров’я 9 клас
Тема: Міжнародне екологічне право.
Прочитати параграф 11.
Середа 15.04
Хімія 9 клас
Тема. Білки як біологічні полімери.
Опрацювати параграф38, виконати с.224 №479
Природознавство 5 клас
Тема. Узагальнення знань з теми: "Планета Земля як середовище життя організмів". Перегляньте цікавий матеріал по темі. Світ дикої природи
Хімія 7 кл
Тема. Виготовлення розчину.
Опрацювати параграф 27, повторити параграф 26.
Перегляньте відеоурок. Приготування розчинів. Розв'язання задач.
Основи здоров'я 7 клас
Тема. Причини і наслідки вживання наркотиків.
Опрацювати параграф 26. Перегляньте відеоматеріал до уроку.
Профилактика вредных привычек
Біологія 6 клас
Тема. Особливості будови грибів.
Опрацювати параграф 48, вивчити будову грибів.
Перегляньте відеоурок. Царство грибы. Общая характеристика и строение
Основи здоров'я 6 клас
Тема. Ти велосипедист.
Опрацювати параграф 30
Перегляньте відеоматеріал до уроку.
Як підготуватися до велосипедної поїздки
Велошкола з безпеки руху
Хімія 8 клас(додаткова година)
Запишіть зразки розвя'зку задач та перегляньте досліди.
Розв’язування розрахункових задач із хімії
ПОНЕДІЛОК 13.04
Біологія 9 клас
Тема. Стабільність екосистем та причини її порушення.
Опрацювати параграф 58.
Переглянути відеоурок:
Різноманітність екосистем, їх динаміка, продуктивність та зміни
Біологія 7 клас
Тема. Вроджена та набута поведінка тварин.
Опрацювати параграф 49-50, вивчити визначення.
Переглянути відеоурок:
Вроджена і набута поведінка
Біологія 8 клас
Тема. Умовні та безумовні рефлекси.
Прочитати параграф 49-50.
Перегляньте відеоматеріал до уроку. БЕЗУМОВНІ І УМОВНІ РЕФЛЕКСИ.
Основи здоров’я 8 клас.
Тема. Проблема чистої води.
Опрацювати параграф 21, прочитати та розв'язати ситуації на с. 138.
Перегляньте відеоролик: «Кожна краплина має значення»
Основи здоров’я 5 клас.
Тема. Дитина в автономній ситуації. Безпека в побуті.
Опрацювати параграф 26, пограйте в крос-тест на с. 137.
Перегляньте відеоматеріал до уроку: Безпечна поведінка в побутових умовах
Хімія 7 клас (додаткова година)
Масова частка розчиненої речовини. Виготовлення розчину
ІІІ ТИЖДЕНЬ 06.04-10.04
Розклад онлайн уроків
06. 04
9.40 Біологія 7 клас
Тема уроку: "Поведінка тварин"
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 47, виконати с.206 Лабораторне дослідження: "Спостереження за поведінкою тварин"
Тема уроку: "Поведінка тварин"
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 47, виконати с.206 Лабораторне дослідження: "Спостереження за поведінкою тварин"
10.20 Біологія 8 клас
Тема уроку:" Узагальнення знань з теми: "Сенсорні системи"
Домашнє завдання: Виконати"Самоконтроль знань з теми:"Сенсорні системи" с.210
08.04
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 26, виконати с.147 №12
10.04
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 54-55.
08.04
9.00 Хімія 9 клас
Тема уроку: "Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль"
Тема уроку: "Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль"
Домашнє завдання: Повторити параграф 36-37, підготувати повідомлення:" Біологічна роль вуглеводів"
9.40 Природознавство 5 клас
Тема уроку: "Екосистеми. Рослинний і тваринний світ нашої місцевості"
Тема уроку: "Екосистеми. Рослинний і тваринний світ нашої місцевості"
Домашнє завдання: Опрацювати параграф 44, дати відповідь на питання с.193 № 1-7
10.20 Хімія 7 клас
Тема уроку: "Розчин і його компоненти"Домашнє завдання: Опрацювати параграф 26, виконати с.147 №12
Тема уроку: "Генетичні звязки між основними класами неорганічних сполук"
Домашнє завдання: Опрацювати параграф43,виконати с.227 №168-169
Домашнє завдання: Опрацювати параграф43,виконати с.227 №168-169
10.04
10.20 Біологія 9 клас
Тема уроку: "Харчові звязки,потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах. Екологічні чинники"Домашнє завдання: Опрацювати параграф 54-55.
10.04
Хімія 8 клас
Повторити параграф 42-43.
Біологя 9 клас
Опрацювати параграф 55, повторити параграф 54. Перегляньте відеоурок по темі:
Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах
Хімія 7 клас
Опрацювати параграф 26. Перегляньте відеоурок по темі:
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.
Біологія 7 клас
Опрацювати параграф 48, виконати практичну роботу №7 "Визначення форм поведінки тварин" на с. 209-210.
Перегляньте відеоматеріал до уроку.
Форми поведінки тварин
Виконану роботу надсилайте до 15.04 на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
09.04
Біологія 8 клас
Опрацювати параграф 48, виконати на с.213 Дослідницький практикум "Визначення типу ВНД та властивостей темпераменту" Перегляньте відеоматеріал до уроку.
Типи вищої нервової діяльності. Властивості темпераменту
Опрацювати параграф 43, виконати завдання №168-169 на с.227
Перегляньте відеоурок: Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук
Біологія 6 клас
Опрацювати параграф 47.
Перегляньте відеоурок: Строение и жизнедеятельность грибов
Хімія 9 клас
Опрацювати параграф 38( до пункту про білки), дати відповідь на питання №468-470 на с. 223
Перегляньте відеоурок: АМІНОКИСЛОТИ
Природознавство 5 клас
Виконати тестові завдання до розділу ІІІ, теми 2 на с.194-195.
Відповіді надсилайте до 15.04 на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
Основи здоров’я 9 клас
Опрацювати параграф 10. Прочитайте повідомлення" Як землероби море згубили"
на с. 117.
Ознайомтесь з відеоматеріалом: Трагедию Аральского моря называют страшнейшей экологической катастрофой
08.04
Хімія 9 клас
Повторити параграф 36-37, підготувати повідомлення:" Біологічна роль вуглеводів"
Природознавство 5 клас
Опрацювати параграф 44, дати відповідь на питання с.193 № 1-7.
Ознайомтесь з відеоматеріалом: Екосистеми України
Хімія 7 клас
Опрацювати параграф 26, виконати с.147 №12
Перегляньте відео урок: Вода - розчинник. Водні розчини
Основи здоров’я 7 клас
Прочитати параграф 25,створити антитютюнову рекламу с.165.
Віртуальна бесіда "Хвороби цивілізації"
Біологія 6 клас
Виконати тести з теми "Різноманітність рослин"
Різноманітність рослин.
Завдання
1,2,3,4,5,6 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише один
правильний. Правильна
відповідь - 0,5 бали
1. Укажіть
рослини, які відносяться до нижчих.
А. Червоні
водорості Б. Мохоподібні
В.
Плауноподібні Г.
Хвощеподібні
2. До мохів
належать.
А. Ламінарія Б. Оленячий мох
В.
Сфагнум
Г. Сальвія плаваюча
3. Укажіть
рослини, у яких статеве покоління представлене дорослою
рослиною над
нестатевим.
А.
Мохоподібні
Б. Папоротеподібні
В. Голонасінні Г.
Покритонасінні
4. Укажіть
спорову рослину, яка має два види пагонів: весняний і літній.
А. Плавун
булаво видний Б. Політрих
звичайний
В. Хвощ
польовий Г.
Щитник чоловічий
5. Папороті
вважаються найбільш розвиненими споровими рослинами тому,що.
А.
Розмножуються не тільки спорами
Б. Мають провідні
судини в стеблі
В. Здатні до
фотосинтезу
Г.
Розмножуються статево
6. Для
голонасінних рослин є характерною появою.
А. Насінина Б. Плоду
В. Тканин Г.
Квітки
7.
Установіть відповідність між відділом рослин, позначених цифрами, та їхніми ознаками. Правильна
відповідь - 2 бали
Відділ
рослин
1.
Голонасінні 2. Папоротеподібні
3.
Хвощеподібні 4. Бурі
водорості
Ознаки
А. Переважно
зустрічаються у вигляді дерев, зрідка, кущів
Б. Листки
називаються вайами
В. На
кореневищі утворюються бульбочки, у яких запасається крохмаль
Г. Живуть
виключно в морях і океанах
8.
Установіть відповідність між систематичними одиницями, до яких належить наведена
рослина, та їхніми науковими назвами. Правильна відповідь - 2, 5 бали
Систематична
одиниця Назва одиниці
Б.Рід 2.
В.Відділ 3. Тюльпан
Г.Царство 4. Покритонасінні
Д.Клас 5. Рослини
Е.Родина 6. Однодольні
10. Укажіть
ознаки відділу Покритонасінні. Правильна відповідь - 1, 5 бали
А. Мають
квітку Б. Розмножуються спорами
В. Насіння
не вкрите оплоднем Г.
Мають плоди
Ґ. Утворюють
шишки Д. Не мають подвійного запліднення
Е. Мають
подвійне запліднення
11. Укажіть
папороті. Правильна
відповідь - 1, 5 бали
А. Модрина
європейська Б. Щитник
чоловічий
В. Ялиця
біла
Г. Соя щетиниста
Ґ. Волошка
синя Д.
Сальвінія плаваюча
Е. Орляк
звичайний Є.
Політрих звичайний
Відповіді надсилайте до 10.04 на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
Основи здоров’я 6 клас
Опрацювати параграф 29, дати відповідь на питання с.162
06.04
Біологія 9 клас
Опрацювати параграф54, виконати на с.233 "Діяльність" (робота зі схемою)
Перегляньте відеоматеріал з теми: Структура екосистеми
Біологія 7 клас
Опрацювати параграф 47, виконати с.206 Лабораторне дослідження: "Спостереження за поведінкою тварин"
Перегляньте відео урок: Поведінка тварин та методи її вивчення
Біологія 8 клас
Виконати самоконтроль знань з теми:"Сенсорні системи" на с. 210
Відповіді надсилайте до 10.04 на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
Основи здоров’я 8 клас
Прочитати параграф 20, виконати крос-тест на с. 129
Відповіді надсилайте до 10.04 на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
Основи здоров’я 5 клас
Прочитати параграф 24-25, виконати завдання №4 на с. 134
Перегляньте відеоматеріал з теми:
Пожежна тривога. Способи гасіння пожеж.
ІІ Тиждень 30.03 - 03.04
Розклад онлайн-уроків
Лабораторний дослід. Реакції обміну між солями в розчині
Походження еукаріотів
Виконайте завдання:
Перегляньте лабораторні досліди:Лабораторний дослід . Відношення крохмалю до води.
Лабораторний дослід. Взаємодія крохмалю з йодом
01.04
Пограйте в гру Хто де живе?
Перевірте свої знання Вода
Підготуйте цікавий матеріал про воду.
Біологія 6 клас
Основи здоров’я 6 клас
Пріони та віроїди - неклітинні форми життя
Прегляньте відео: Чому біорізноманіття настільки важливе
Чому тварини мають різну тривалість життя
Сенсорні системи смаку та нюху
Сигнали регулювальника
Розглянути ситуацію с.125 мал 35.
І Тиждень 17.03 - 20.03
17.03.
Біологія 9 клас.
Опрацювати параграф 48-49.
Виконати "Діяльність. Завдання на зіставлення"ст.209
Біологія 7 клас.
Опрацювати параграф 43-44, виконати ст. 189 Практична робота 6.
Біологія 8 клас.
Опрацювати параграф 42-43, вивчити будову ока.
Основи здоров'я 8 клас.
Опрацювати параграф 18. ст.116-119
Основи здоров'я 5 клас.
Прочитати параграф 23. ст.119-124
18.03
Хімія 9 клас.
Прочитати параграф 34. Вивчити формули кислот на сторінці 190. Виконати домашній експеримент номер 2
ст 195.
Переглянути відео:
Властивості вищих карбонових кислот
https://youtu.be/ZUS_NUKTOnw
Природознавство 5 клас.
Прочитати параграф 38-39. "Перевірка знань" ст 166. Виконати ст 172 Завдання 6 (Заповнити таблицю). Ознайомитися з відеоматеріалом: "Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища"
http://nataliyaborisova.blogspot.com/2017/04/5_9.html?m=1
Хімія 7 клас.
Повторити параграф 17-23, виконати завдання на с107 №11, с108 №12-13.
Переглянути відеоматеріал по темі "Кисень".
https://www.youtube.com/watch?v=BXJUHGQnfO4&t=1100s
Основи здоров’я 7 клас.
Опрацювати параграф 23.
Переглянути фільм "Велетень". https://www.youtube.com/watch?v=_PGFObb2u1M&t=1752s
Основи здоров’я 6 клас.
Ознайомитися з матеріалом параграфу 26-27. Скласти план евакуації з вашого будинку, користуючись малюнком 59 на с155.
Перегляньте відео "Вогнегасник".
https://www.youtube.com/watch?v=pllibn-C3x0&t=1s
19.03
Біологія 8 клас.
Опрацювати параграф 44. Переглянути відеоурок на тему: "Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху". https://www.youtube.com/watch?v=BK7kbtBcPY0
Хімія 8 клас.
Опрацювати параграф 39. Виконати вправи № 140-146 с.208.
Розглянути хімічні властивості амфотерних гідроксидів за допомогою відеоматеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=LdtnBzmudgc&list=PLExsQHSmZLcV78ZC-O9A9DjXQC9VEMbDp&index=33
Біологія 6 клас.
Прочитати параграф 45.
Розглянути та записати в зошит схеми "Екологічні групи рослин".
Користуючись схемами розгадайте ребуси.
Хімія 9 клас.
Прочитати параграф 35. Прослухати відеоурок по темі "Жири" https://www.youtube.com/watch?v=3psgmu-ocyE
Виконати тести.
Природознавство 5 клас.
Прочитати параграф 40-41. Дати відповідь на питання:"До чого пристосувались лелеки, маючи такі такі ноги і дзьоб?"
Основи здоров'я 9 клас
Розклад онлайн-уроків
01.04 (натисніть на активну ссилку)
9.00 Хімія 9 клас
10.20 Хімія 7 клас
02.04
11.40 Біологія 6 клас
13.30 Природознавство 5 клас
03.04
9.00 Хімія 8 клас
03.04
Хімія 8 клас
Опрацювати параграф
41.Записати хімічні властивості солей.
Виконати с 219
№157-158
Перегляньте
лабораторні досліди:Лабораторний дослід. Взаємодія солей з лугами у водному розчині
Лабораторний дослід. Взаємодія металів із солями у водному розчиніЛабораторний дослід. Реакції обміну між солями в розчині
Біологія 9 клас
Опрацювати параграф
52-53.
Виконати «Завдання
на порівняння» (таблиця) с.227.
Перегляньте відео
уроки:Бактерії. Будова та процеси життєдіяльності бактерій
Домен Археї - найдавніша група прокаріотівПоходження еукаріотів
Біологія 7 клас
Узагальнення знань
з теми «Процеси життєдіяльності тварин».
Виконати
«Самоконтроль знань» на с202.
Відповіді надсилайте до 06.04 на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
Хімія 7 клас
Опрацювати параграф
26 (до «Масової частки розчиненої речовини»)
Перегляньте відео: Природний розчинник водаВиконайте завдання:
02.04
Біологія 8 клас
Опрацювати параграф
46-47.
Перегляньте відео урок:Сенсорні системи руху, дотику, температури, болю
Виконати Дослідний
практикум №4 «Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри» с 207-208.
Хімія 8 клас
Прочитати параграф
34.
Виконати завдання №
112-115 на с178
Перегляньте відео урок: Солі.
Біологія 6 клас
Підготуйте
повідомлення на тему «Як утворився торф і кам’яне вугілля?» або «Викопні
рослини».
Перегляньте
презентацію:Викопні рослини
Хімія 9 клас
Опрацювати параграф
37.
Дати відповіді на
«Контрольні питання» №455-459 на с216
Перегляньте
відеоматеріал:Целюлоза
КрохмальПерегляньте лабораторні досліди:Лабораторний дослід . Відношення крохмалю до води.
Лабораторний дослід. Взаємодія крохмалю з йодом
Природознавство 5
клас
Прочитати параграф
43.
Виконати завдання №
5-6 на с188
Основи здоров’я 9
клас
Опрацювати параграф
9.
Перегляньте
презентацію та виконайте завдання (слайд 6)
"Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки"01.04
Хімія 9 клас
Опрацювати параграф
36.
Виконати с209-210
№443, №448.
Перегляньте Лабораторний
дослід Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом
Природознавство 5
клас
Прочитати параграф
42. Виконати с184 «Перевірка знань» питання 1-5.
Перегляньте презентацію: Ґрунтове середовище життя. Пристосування організмів до життя у ґрунтіПограйте в гру Хто де живе?
Хімія 7 клас
Опрацювати параграф
25.
Перегляньте відео Вода.Перевірте свої знання Вода
Підготуйте цікавий матеріал про воду.
Основи здоров’я 7 клас
Прочитати параграф
24.
Прочитайте та
обговоріть ситуацію на с157, виконайте завдання 1-3.
Біологія 6 клас
Опрацювати параграф
46.
Перегляньте
відеоурок«Значення рослин для людини»
Пограйте в гру: Рослини степів.Основи здоров’я 6 клас
Опрацювати параграф
28.
Виконайте Завдання
№ 1 на с161
Виконайте вправи: Пожежна безпека в будинку
Пожежна безпека
30.03
Біологія 9клас
Опрацювати параграф
50-51.
Перегляньте
презентацію:
Перегляньте відео урок:Пріони та віроїди - неклітинні форми життя
Прегляньте відео: Чому біорізноманіття настільки важливе
Біологія 7 клас
Прочитати параграф
46.
Виконати
лабораторне дослідження: «Визначення віку тварин» с199-200
Подивіться цікавий
матеріал Чому тварини мають різну тривалість життя
Біологія 8 клас
Опрацювати параграф
45.
Переглянути презентацію
: Сенсорні системи смаку та нюху
Основи здоров’я 8
клас
Прочитати параграф
19.
Перегляньте відео:Сигнали регулювальника
Розглянути ситуацію с.125 мал 35.
Основи здоров’я 5 клас
Виконати тести
«Соціальна складова здоров’я».
Відповіді
надсилайте до 3.04
на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
І Тиждень 17.03 - 20.03
17.03.
Біологія 9 клас.
Опрацювати параграф 48-49.
Виконати "Діяльність. Завдання на зіставлення"ст.209
Біологія 7 клас.
Опрацювати параграф 43-44, виконати ст. 189 Практична робота 6.
Біологія 8 клас.
Опрацювати параграф 42-43, вивчити будову ока.
Основи здоров'я 8 клас.
Опрацювати параграф 18. ст.116-119
Основи здоров'я 5 клас.
Прочитати параграф 23. ст.119-124
18.03
Хімія 9 клас.
Прочитати параграф 34. Вивчити формули кислот на сторінці 190. Виконати домашній експеримент номер 2
ст 195.
Переглянути відео:
Властивості вищих карбонових кислот
https://youtu.be/ZUS_NUKTOnw
Природознавство 5 клас.
Прочитати параграф 38-39. "Перевірка знань" ст 166. Виконати ст 172 Завдання 6 (Заповнити таблицю). Ознайомитися з відеоматеріалом: "Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища"
http://nataliyaborisova.blogspot.com/2017/04/5_9.html?m=1
Хімія 7 клас.
Повторити параграф 17-23, виконати завдання на с107 №11, с108 №12-13.
Переглянути відеоматеріал по темі "Кисень".
https://www.youtube.com/watch?v=BXJUHGQnfO4&t=1100s
Основи здоров’я 7 клас.
Опрацювати параграф 23.
Переглянути фільм "Велетень". https://www.youtube.com/watch?v=_PGFObb2u1M&t=1752s
Біологія 6 клас.
Прочитати параграф 44. Виконати "Завдання" на с196 (записати пропуски у схемі).
Основи здоров’я 6 клас.
Ознайомитися з матеріалом параграфу 26-27. Скласти план евакуації з вашого будинку, користуючись малюнком 59 на с155.
Перегляньте відео "Вогнегасник".
https://www.youtube.com/watch?v=pllibn-C3x0&t=1s
19.03
Біологія 8 клас.
Опрацювати параграф 44. Переглянути відеоурок на тему: "Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху". https://www.youtube.com/watch?v=BK7kbtBcPY0
Хімія 8 клас.
Опрацювати параграф 39. Виконати вправи № 140-146 с.208.
Розглянути хімічні властивості амфотерних гідроксидів за допомогою відеоматеріалу: https://www.youtube.com/watch?v=LdtnBzmudgc&list=PLExsQHSmZLcV78ZC-O9A9DjXQC9VEMbDp&index=33
Біологія 6 клас.
Прочитати параграф 45.
Розглянути та записати в зошит схеми "Екологічні групи рослин".
Користуючись схемами розгадайте ребуси.
Хімія 9 клас.
Прочитати параграф 35. Прослухати відеоурок по темі "Жири" https://www.youtube.com/watch?v=3psgmu-ocyE
Природознавство 5 клас.
Прочитати параграф 40-41. Дати відповідь на питання:"До чого пристосувались лелеки, маючи такі такі ноги і дзьоб?"
Основи здоров'я 9 клас
Опрацювати параграф 7-8, вивчити визначення.
20.03
Біологія 9 клас.
Повторити тему : "Еволюція органічного світу" ( параграф 43-49).
Перегляньте відеопідказку: "Еволюція органічного світу"
Виконайте в зошитах "Самоконтроль знань" с 211.
Відповіді надсилайте до 23 березня на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
Хімія 8 клас.
Повторити тему "Оксиди, кислоти".
Виконати в зошитах запропоновані завдання .
Відповіді надсилайте до 23 березня на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
Біологія 7 клас.
Опрацюйте параграф 45.
Перегляньте: Перезентація на тему:"Індивідуальний розвиток тварин"
Виконайте вправи:
1. "Непрямий розвиток з метаморфозом"
2. "Розвиток комах з повним перетворенням"
3. "Розвиток земноводних в малюнках"
Хімія 7 клас.
Виконайте в зошитах Тестовий контроль знань з теми "Кисень" с135-138.
Відповіді надсилайте до 23 березня на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
20.03
Біологія 9 клас.
Повторити тему : "Еволюція органічного світу" ( параграф 43-49).
Перегляньте відеопідказку: "Еволюція органічного світу"
Виконайте в зошитах "Самоконтроль знань" с 211.
Відповіді надсилайте до 23 березня на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
Хімія 8 клас.
Повторити тему "Оксиди, кислоти".
Виконати в зошитах запропоновані завдання .
Відповіді надсилайте до 23 березня на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
Біологія 7 клас.
Опрацюйте параграф 45.
Перегляньте: Перезентація на тему:"Індивідуальний розвиток тварин"
Виконайте вправи:
1. "Непрямий розвиток з метаморфозом"
2. "Розвиток комах з повним перетворенням"
3. "Розвиток земноводних в малюнках"
Хімія 7 клас.
Виконайте в зошитах Тестовий контроль знань з теми "Кисень" с135-138.
Відповіді надсилайте до 23 березня на електронну адресу: allaromanenko105@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар